فیزیک شهرستان ملکشاهی
فیزیک شهرستان ملکشاهی

فیزیک شهرستان ملکشاهی

آموزش فیزیک

جزوه فیزیک 2و آزمایشگاه

جزوه فیزیک 2 و آزمایشگاه فصل های 4و5و6                              دانلود

نظرات 6 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://nimdar.net

سلام چطوری خوبی؟من به وبلاگ قشنگت سر زدم خیلی خوب بود امیدوارم همیشه موفق باشی حالا من که بهت سر زدم اگه تو بهم سر نزنی خیلی بد میشه منتظرت هستم گلم اگه بهم سر زدی وبلاکت را ثبت کن تا بازم بیام به دیدنت

قدمی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:05

سلام . دانلودش کردم ممنون خیلی عالی بود... دست شما هم درد نکنه

مهتاب یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:14

سلام . ممنونم از این همه زحماتی که برای ما میکشی....

متین شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:43

واقعا محشرید
دستتون درد نکنه

افسانه ... دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 http://پدر شهیدم

پسر کوچکی وارد مغازه ای شد ، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد و بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره.
مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد.
پسرک پرسید: خانمـ ، می توانمـ خواهش کنمـ کوتاه کردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید ؟
زن پاسخ داد : کسی هست که این کار را برایمـ انجام می دهد.
پسرک گفت: خانمـ ، من این کار را با نصف قیمتی که او می دهد انجامـ خواهم داد.
زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است.
پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد : خانمـ ، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را همـ برایتان جارو می کنمـ. در این صورت شما در یکشنبه زیباترین چمن را در کل شهر خواهید داشت.
مجددا زن پاسخش منفی بود.
پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت ، گوشی را گذاشت.
مغازه دار که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: پسر از رفتارت خوشمـ آمد ؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارمـ کاری به تو بدهمـ.
پسر جواب داد: نه ممنون ، من فقط داشتمـ عملکردمـ را می سنجیدمـ.
من همان کسی هستمـ که برای این خانمـ کار می کند.

یاریان چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:23

سلام آقای غلامی من دانش آموز دوم تجربی دبیرستان فضیلت هستم دانش آموزتون....
این آدرس وبلاگ زیست شناسی کلاسمونه خوشحال میشیم به وبمون سر بزنیدhttp://fazilat-biology.blogfa.com
/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد