فیزیک شهرستان ملکشاهی
فیزیک شهرستان ملکشاهی

فیزیک شهرستان ملکشاهی

آموزش فیزیک

سوالات امتحان نهایی فیزیک 1 سال چهام (پیش دانشگاهی ) دی90

فیزیک 1 علوم تجربی همراه پاسخ  

 

فیزیک 1 ریاضی فیزیک همراه پاسخ

نظرات 2 + ارسال نظر
یارمحمدی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 http://zahratak.blogfa.com

با سلام وخسته نباشید . بسیار خوشحالم که عنایت فرمودین وسر زدین وبسیار خوشحالتر که اسم من هنوز توی خاطرات گهربارتان هست معلم عزیزم من هم هنوز انگاری که گوشه ی تخته سیاه می نویسی « یاهو» ومن منتظر ادامه ی درس هستم کاش ان روزها هرگز تمام نمی شد. هرچند ان روزگاران دیگر بر نمی گردد ومن دیگه در امتحان فیزیک پیش دانشگاهی 20 نمی گیرم ولی یاد شیرین اون روزهای عزیز برای ابد در ذهنم جاریست وتا ابد دعاگوی تمامی معلمان عزیزم هستم
مرا عهدی است با جانان که تا جان دربدن دارم
هوا داران کویش را چون جان خویشتن دارم
دوستتان دارم

کنکوری سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:20 http://gravatar.com

مطالبتون تکراریه لطفا جهت قرار دادن مطالب مفید تر اللخصوص فیزیک 3 وبحث خازن ومقاومت اقدام نمایید .باتشکر کنکوری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد