فیزیک شهرستان ملکشاهی
فیزیک شهرستان ملکشاهی

فیزیک شهرستان ملکشاهی

آموزش فیزیک

بودجه بندی کتب تخصصی کارو دانش (کامپیوتر)سال تحصیلی 91-90

بودجه بندی کتب تخصصی کارو دانش (کامپیوتر)سال تحصیلی 91-90     دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
خیریه یارمحمدی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 http://zahratk.blogfa.com

استاد عزیزم سلام

با عرض تبریک هفته معلم خدمت شما وهمهی معلمان عزیزم

پیروزی مهم وافتخار افرین انتخابات را به خودم وهمه ی همشهریهای همیشه سر بلندم تبریک عرض می کنم
امیدوارم قدر خدا را بدانیم که مارا لایق دانست ودست ماراگرفت

باسلام. باسپاس فراوان از لطف حضرتعالی نسب به حقیر که مایه خوشحالی ماست

یزدان جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 http://www.301hosein.blogfa.com

سلام استاد من بچه ایلامم



خوشحالم که شما وب داری و نمونه سوال واسه بچه ها میزاری

من امسال امتحان نهایی دارم


فیزیک هم همرو جواب دادم ولی نمیدونم چند میشم



ایشالا خوب تصحیح کنن و بالای 15 بشم


بیاین بهم سر بزنین

متشکرم ازاینکه به وبلاگ خودتان سر می زنین و استفاده علمی می کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد