فیزیک شهرستان ملکشاهی
فیزیک شهرستان ملکشاهی

فیزیک شهرستان ملکشاهی

آموزش فیزیک

جزوه درسی فیزیک3 رشته های ریاضی و تجربی


دانلود جزوات آموزشی گام اول گزینه ۲ درس فیزیک ۳ فصل ۱

حجم : 635 کیلوبایت

انلود :  پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in


دانلود جزوات آموزشی گام اول گزینه ۲ درس فیزیک ۳ فصل ۲

حجم : 631 کیلوبایت

دانلود :  پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in


دانلود جزوات آموزشی گام اول گزینه ۲ درس فیزیک ۳ فصل ۳

حجم : 545 کیلوبایت

دانلود :  پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in


دانلود جزوات آموزشی گام اول گزینه ۲ درس فیزیک ۳ فصل ۴

حجم : 661 کیلوبایت

دانلود :  پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in


دانلود جزوات آموزشی گام اول گزینه ۲ درس فیزیک ۳ فصل ۵

حجم : 605 کیلوبایت

دانلود :  پرشین گیگ

رمز فایل : www.konkur.in

نظرات 14 + ارسال نظر
کنکوری پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 15:12 http://gravatar.com

این جزوات رو چطوری دانلود کنیم.کممممممممممممممک

روی کامپیوتر نرم افزار pdf را نصب نمایید نسخه ی 10 آن روی وبلاگ موجود می باشد

دوستی اشناور دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:05

اززحمات شمامتشکریم

از اظهار نظر شما متشکرم پاینده باشید

الگاوانصاری دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:08

باتشکر اززحمات شما

از اظهار نظر شما متشکرم پاینده باشید

وحیده کرامت منش وجعفرزاده پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:24

اززحمت شمامچکریم

از اظهار نظر شما متتتتتتتتشکریم

محمدی و بروشک پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

ممکن است از این چند امتحانی که گرفتین که هر کدام شامل چند

نمونه است در یک جزوه جمع کنید بهمون بدین برای نوبت اول


ممنونیم از شما








کار خوبی است من سعی میکنم روی ویلاگ قرار دهم

ممانی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://www.blogdky.com

سلام ومتشکرم اززحمتاتون،ممانی هستم سوم تجربی مدرسه فضیلت

دستت درد نکنه دخترم

فاضل زاده .کوثر و وحیده کرامت منش چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17

جزوه سوالات فصل دوم فیزیک ۳ را در اختیار ما قرار دهید .باتشکر

روی وب سایت موجود است

خیریه یارمحمدی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:44 http://zahratak.blogfa.com

با سلام
من از شاگردان شما که سال 80/79 در پیش دانشگاهی فاطمه الزهرا (س) درس خوندم هستم . افتخار من اینه که شاگرد اساتیدی خوب ودلسوز مثل شما بوده ام ودرس شمارا فراموش نمی کنم هم اکنون که در اداره کل آموزش وپرورش خدمت می کنم زندگیم را وهرآنچه می دانم را مدیون معلمان عزیزم می دانم قدرتان را می دانم وهمیشه دعاگوی شما هستم امیدوارم همیشه سربلند وپیروز باشید وشاهد سرافرازی وپیشرفت بیش از پیش شما باشم از دور دستانتان را می بوسم وتشکر می کنم . شاگرد حقیر شما یارمحمدی

باسلام.
بسی مایه ی خوشحالی و سربلندی است که چنین شاگرادنی تحویل جامعه گردیده اند ان شاء ا... موفق وموید باشید

سمانه سادین پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:53

ممنون از زحمات شما امیدوارم بهم کمک کنه بهشون نیاز دارم

عشرتی چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

تو وبلاگتون هرچی گشتم سوالات فیزیک2 تجربی رو پیدا نکردم .راهنمایی کنید لطفا
باتشکر از وبلاگ خوبتون

متشکرم در صفحه های 4 و5 دنبال نمایید

روژین چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

خیلی یالی فقط اگه میشه به صورت ویدیو آمادددددددددددددددده کنید

دختری از جنس دریا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:15 http://dokhtarejonoob.rozblog.com

عالی بودن .خیلی ازشون استفاده بردم

فاطمه جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:21

سلام من تومدرسه شبانه درس میخونم وتوی فیزیک خیلی مشکل پیداکردم یک ماه دیگه امتحان نهایی دارم ورشته ام ریاضی هست میشه راهنماییم کنیدچجوری بخونم تاموفق بشم ونمره بالایی بگیریم ممنون میشم
جزوه های شما ایاکمکی به من میتونه کنه؟

سلام . فیزیک را باید پیش خوانی ، هم خوانی و ریز خوانی با تمرین وتکرار انجام داد تا فراموش نشود

امیر یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:29

اگه این جزواتو بخونم تو نهایی قبول میشم در ضمن فیزیکم دو باره ک امتن میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد